3 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee


Saya Norhidayah, saya graduate dari UiTM Shah Alam dalam bidang Retail Management. Saya memang minat bisnes dari kecil lagi. Dah pernah kerja di pejabat bahagian akaun dan pemasaran. Tapi tak kena la dengan jiwa ni.

Sebenarnya lagi selesa dan best bila dapat berjumpa dengan pelanggan hari-hari. Saya pernah kerja dalam industri retail. Memang best, hari-hari kita buat benda berbeza dan banyak pelanggan jumpa. Sebab setiap hari ada berbeza-beza pelanggan dan bermacam-macam ragam pelanggan. Kerja dalam retail industri memang best bagi saya, tapi penat sikit la dan cuti tak boleh hari minggu.

Sebab itu lah, saya nekad untuk cari satu bisnes yang saya boleh buat sambil bekerja atau saya boleh bekerja dari rumah. Cari punya cari, terjumpa la Shaklee. Saya ambil keputusan untuk balik kampung untuk jaga mak ayah dan masa tu saya bekerja di sebuah butik. Masa tu la, saya kenal Shaklee.

Dalam waktu saya masih bekerja dibutik, saya diperkenalkan Shaklee. Diceritakan tentang latar belakang syarikat dan macam mana Shaklee bagi peluang untuk kita berbisnes.

Lepas tu, dek kerana terlalu teruja untuk ada bisnes sendiri dan modal pon rendah je. Saya ON je la. Sebab upline saya ajar fokus ONLINE BISNES SHAKLEE.

Tambahan lagi, saya tak perlu nak duk jauh dengan keluarga dan mak ayah saya. Sambil bisnes Shaklee pon mereka di depan mata saya. Alhamdulillah dan bersyukur dipertemukan dengan bisnes Shaklee ni. Sangat flexible.

Tau tak korang, betapa nikmatnya dapat melihat anak-anak depan mata dan bersama-sama keluarga.

3 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee

Saya akan kongsikan dengan anda semua kenapa saya pilih bisnes Shaklee. Antara sebabnya adalah:-



  1. Produk Terbaik Di Dunia

    Produk Shaklee sangat bagus, berkesan dan juga selamat digunakan. Ia telah dilakukan ujian klinikal dahulu sebelum di keluaran. Produk Shaklee ni tidak memudaratkan pengguna.

    Tambahan, syarikat ni sanggup habiskan sampai RM1 billion untuk kos penyelidikan, ujian dan kemajuan produk.

    Dan produk ni juga mesra alam. Ramai kastemer yang guna produk Shaklee, pasti akan repeat order sebab keberkesanan produk yang dah membantu tingkatkan tahap kesihatan mereka.

    Berbeza dengan produk lain, hanya fikirkan untuk kaut keuntungan tanpa memikir kesan buruk kepada pengguna dan menggunakan model-model yang sememangnya dah cantik untuk tarik pelanggan.

    Produk Shaklee ni memang terbukti bagusnya. Kalau tak percaya, cuba anda taip di carian google apa-apa masalah kesihatan, pasti akan keluar majoriti produk cadangannya adalah Shaklee.
  2. Mempunyai Sistem Online Yang Lengkap Dan Mudah



    Bisnes Shaklee ni ada sistem online yang lengkap dan mudah. Ianya sangat membantu untuk mereka yang nak berbisnes. Ada website sendiri iaitu Shaklee2u.

    Ini lah yang menjadikan salah satu sebab kenapa saya pilih bisnes Shaklee kerana ianya ada sistem online yang mudah ni. Sangat flexible dan memudahkan kerja kita untuk membuat sebarang tempahan produk. Kita travel pon masih boleh jalan bisnes kita sebab ada sistem online ni.

    Bermacam-macam aktiviti yang disediakan dalam sistem online ni. Antaranya :-

    - Untuk daftar keahlian
    - Tempahan produk Shaklee
    - Penghantaran produk akan diupdate dalam sistem online
    - Promosi bulanan
    - Harga produk
    - Info-info produk
    - Belajar ilmu produk
    - Jadual kelas nutrisi yang dianjurkan oleh Shaklee
    - Jumlah jualan dan jumlah pendapatan juga diupdate dalam sistem online ini

    dan banyak lagi yang disediakan dalam sistem online Shaklee ni. Semuanya dihujung jari. Anda berada luar Malaysia pon boleh klik klik untuk tempahan secara online. Janji ada smartphone dan internet.
  3. "Unlimited Profit"

    Siapa yang berbisnes nak rugi kan? Semua nak untung. Kan? Jadi, untuk modal bisnes Shaklee ni tak perlu beratus-ratus atau beribu-ribu ringgit. Tapi hanya RM79.50 sahaja. Tak sampai RM100 pon.

    Anda perlu bersungguh-sungguh dalam bisnes Shaklee ni untuk anda mencapai income yang anda ingin kan. Boleh plan nak berapa pendapatan dengan usaha anda sendiri.

    Modanya sangat rendah, jadi tak menjadi 1 alasan atau halagan untuk anda kata tak mampu nak bisnes ni. Sebab modalnya rendah je dan risiko pon sangat sangat rendah.

    Tak kisah anda belajar tak tinggi ke, anda suri rumah ke, anda pelajar universiti ke, tak ada kerja ke, bekerja ke... semua BOLEH bisnes Shaklee.

    Hanya NAK dan TAK NAK je. Tepuk dada tanya hati.
Lagilah sekarang dengan masalah ekonomi yang membuatkan kita makin stress dengan kos perbelanjaan makin meningkat.

Seperti yang saya cadangkan tadi, 

Modal rendah, repeat order tinggi, tak perlu sewa kedai, berpeluang besarkan bisnes Shaklee tanpa ada halangan.

Sekian, ini lah antara sebab dayah pilih bisnes Shaklee sebagai bisnes dayah. Jom join team dayah banyak kelebihan nya. Ada coaching online, personal coaching, facebook coaching, dan ada kelas.

Bisnes Shaklee - Group Coaching

Bisnes Shaklee - Attend kelas 


Pertanyaan:-

Pada yang berminat untuk bisnes Shaklee dari rumah, anda boleh join team dayah. Dayah akan ajar dari zero to hero. 

Boleh hubungi atau whatsapp dayah ke 0179793589 untuk sebarang pertanyaan dan konsultansi bisnes Shaklee. 

You Might Also Like

0 comments